: )

sherry

уторак, 23. јул 2013.

Kako napraviti parfem?

Uz određenu dozu dosade sleduje ti jedna opsesije... Prosto, Univerzum se stara da ne zatupim i hvala mu!
Intenzivno, neko bi čak to nazvao i manijakalno, počela sam da čitam ovaj sajt kao i da vršim upoređivanje na njegovom bratu Englezu, ili je u pitanju sestra... Više nisam pametna! Postala sam opsednuta mirisnim notama! Gotovo je! Već sam bila rešila da zapalim diplomu Pravnog fakulteta, da Uverenje o položenom pravosudnom ispitu testiram kako leti kroz prozor jer prosto nisam mogla da zamislim bolje životno zanimanje no Parfum maestro ili majstor ili Gospodarica mirisnih nota, xaxxaxa
Kako mi je vanila i kokos omiljena nota, mislim da sam probala sve parfeme u oskudnoj ponudi naših glavnih parfimerija... Gde su nestale sve male parfimerije?
I tako, kao sto obično biva, pre ili kasnije, bar kod mene, javi se želja da je vreme da napravim svoj sopstveni parfem... Već je bio i gotov u mojoj glavi ...

To je divna jedna haljina koja šeta kroz šumu, u kosi joj je vanila, a u nosu kokos i more... Bere kupine! Haljina je bela, lanena i do kolena, ima čamac izrez, sveden dekolte. I haljina nosi šešir! Zamislite...

Međutim, moja haljina je ubrzo ostala bez svojih glavnih aduta kada sam shvatila da etarsko ulje kupine, vanile i kokosa ne postoji (na našem tržištu?) ...

No, ko traži, taj i nađe ;) zamenu :D
U nedostatku etarskih ulja, kao i da bi se izbegao bankrot jer kvalitetna ulja koštajuuuu poslužila su mirisna, parfemska ulja...
Vaš parfem norate da mućkate jedno duže vreme i čekate... Za manje para nego u parfimeriji, mnogo manja, dobijete 100ml parfema i slatko plastičnu bočicu za tašnu od 20 ml :) Ukrasiću je prikladnom samolepljivom tapetom :) Da bude jedan i jedini po više stavki...
Kad sazri, parfem će, nadam se biti ovakav :D
P.S. Kako napraviti parfem? Guglajte, recept imate na 100 strana...

Нема коментара:

Постави коментар