: )

sherry

среда, 13. април 2011.

Šta zračiš to privlačiš iliti loša karma u Domu zdravlja

Iskustveno govoreći sasvim je tačno da to što zračiš to i privlačiš ... Nasmejana osoba dobija osmehe i vrlo nam je teško da joj kažemo NE ili da je kritikujemo, osmeh zlata vredi ; ) sa  druge strane imamo namćore, večite mrgude ... Rekla bih da su oni u začaranom krugu malera i baksuza, ko kosi a ko vodu nosi, tu se stvarno ne zna ... Ali igra traje ...
Više na tu temu OVDE

Ja ću sad sa vama da podelim jedno iskustvo ...
Ne idem kod lekara kada imam grip, virus i ostale potencijalne izgovore za lenstvovanje, savršene izgovore! Velika doza vitamina C, aspirin i čajevi i to je to. Pali, majke mi!
Medjutim, s obzirom da sam odsustvovala sa posla jer imam temperaturu i gušenje, a i rekla sam da idem kod lekara, da me ne bi grizla savest što sam slagala da ću ići, rešim da odem! ERROR Već u startu sam bila neraspoložena zbog situacije da sa gušenjem idem da delim prostor sa potencijalno smrtonosnim babama, smrtonosnim po mozak i naravno da sam imala izraz lica sa porukom "Sklanjaj mi se sa puta" i naravno da me je sestra izbacila jer sam dosla 10min pre njene smene ... Bacim se ja tako u tom negativnom stanju na ogovaranje, ali stvarno korektno ogovaranje sa nekom užasnom babetinom i finim čovekom kako je naš DR spora ... Fakat je spora!
Primi ona mene odmah posle te babetina (a jel molim te, čeka se inače saaaaaatimaaaaaaaaa, trebalo je da mi bude jasno) i babetina sa vrata dovikne: "To je ta devojka ..." :D xaxxa kapirate babetina i DR su drugarice :D insajderske informacije ...
I šta sam dobila ... Zračila sam negativnom energijom, neraspoloženjem, privukla sam gnev DR, dijagnozu na alergiju na perije (WTF?), šarlatansko slušanje pluća, tuce nekih lekova i injekcije na alergiju (koja nije ni propisno ustanovljena ...) usput nam se privalio i neki, nazvaćemo ga "gnevni čovek na sistem" pa je ispala opšta halabuka, zvanje policije, psovanje po nama "najgorim pacijentima u mom kraju" itd ... Opšte kolektivno sranje!

Eto, sledeći put osmeh, pa sve po cenu da me boli što se smejem, ali osmeh!

2 коментара:

  1. Draga Seri! Hvala sto pratis Dzejnin blog:) Jane te obavestava da si dobitnica specijalnog poklona kao 100 citateljka bloga! Vise informacija se nalazi u poruci ispod posta ,,Almost 100! Special Giveaway:)''
    http://janedoeshop.blogspot.com/

    Hvala jos jednom!:)))

    P.S. Samo sa velikim osmehom na licu i velikim korakom niz ulicu;)

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala Jane : ) javiću se sa mog meila tamara.golic@hotmail.com

    Vidimo se

    ОдговориИзбриши