: )

sherry

четвртак, 30. јун 2011.

Plan Ć

Sasvim je jasno da je leto tu! Ili se bar bliži! Bliži se jer svi idu na godišnje odmore u julu i avgustu ... Pitam se da li ljudi u Australiji idu na odmore isto kao mi ili oni to vole obrnuto ...?
Kako bilo, leto je često, u stvari gotovo uvek, kada si u blaženom stanju školstva, period bezgranične sreće ... Osim! Uvek ima ono ali što mi sreću kvari ...

Osim ako nemaš THE PLAN za leto od kojeg će bar 5 ljudi da crkne od muke (drugo se naravno ne računa) ... E sad, kada si sam/single/bez partnera/zaludjenih udvarača spremnih na sve i kada nemaš dokone drugarice pune keša i spremnih na avanturu i kada ne možeš da biraš termin za godišnji odmor nalaziš se u obranom kupusu punih zečeva baš kao ja ...

E sad, većina bi rekla, ok odmaraću kuci, odoh na selo, život je skup i težak u Srbiji... ali ne i ja! Ne ne ne ne ali opet, nemoguće je da išta pametno planiram sa ovom bezgranično velikom platom po Dinkićevoj naredbi :D

Kao što sam rekla, idem negde, makar puzala! (sa mojom kondicijom stižem taman do Ade) :D

Planovi su sasvim jasni, sačekati tu neverovatno veliku platu, pozajmiti od mame, nadati se donaciji sa neba i u velikom stilu planirati Rim ili bar Barselonu ... Mislim računica se uklapa, ali moram ići sa povezom preko očiju jer ako vidim neke kristale ili lepe torbe, gotovo, `apse me jer para nemam da platim ...

Znači to je otpalo!

Druga mogućnost je da posetim Budvu i dzudzim sa drugaricom moje drugarice koja poznaje moju drugaricu koja se isto tamo smara sama sa nekom bebom ... Ovaj neeeeee

Treća opcija je isto bila sjajna, barem u glavi :D ali neću je opisati jer mozda zaluta neki rodjak na blog, pa ne bih da upropastim iznenadjenje za zimu :D U pitanju je odredjena zemlja puna rupa sa ludim kravama ...

I tako dodjosmo do još jednog uvrnutog letovanja u opisu mojih putovanja :D
Ali ovo mi se zaista dopada ...

Mislim jel ustajao neko u pola 6h da radi Yogu 2,5 sata na obali mora? ne! Jel neko spavao u manastiru na letovanju? ne! Jel neko zapičio sam na drugi kraj dijagonale u nešto nepoznato? Da, ja!

Ali ponoviću i pisaću ...

I biće to iskustvo života ...


Нема коментара:

Постави коментар